torsdag 10 april 2008

Ibland händer det

En ovanligt kreativ, informativ och kärleksfull kväll till ända. Har fått uppdateringar om det senaste på BVC i Linköping och vad man studerar år ett på läkarlinjen i samma stad. En uppdatering av vad som händer i Karlshamn, hur det är att jobba med Melodifestivalen och hur många gäster Pappa Ray Ray hade i restaurangen ikväll. Däremellan har jag låtit mig förföras av vackra rader i min nya mobil och längtat till Gärdet.

Därutöver har jag författat fyra, i min åsikt, mycket bra utkast på annonser för en vacker konferensanläggning på Lidingö och slutfört en marknadsanalys. Kört en repris på den eminenta branschdagen Medieteknik 2008 på KTH genom Bambuser socialclub och återigen inspirerats av vad bland annat Björn Jeffery, VD på Good Old, Pontus Schultz, Chefredaktör Veckans Affärer, Sara Öhrvall, Chef för Bonnier Research and Development och Joakim Jardenberg, VD på Mindpark hade att säga om framtidens medier. Mycket bra!

Inga kommentarer: