tisdag 13 november 2007

Min alldeles egen blogg

Äntligen var det då dags att välkomna mig själv in i bloggosfären!

Börja blogga annars har ni inget att hämta när ni kommer ut i arbetslivet uppmanade Annika Lidne under en fantastiskt inspirerande föreläsning om web 2.o på Medieinstitutet en eftermiddag i september. Sedan dess har jag tänkt på vad en blogg i min regi skulle kunna handla om, och ärligt talat vet jag ej än idag. Men med tanke på hur det snurrar på i mitt liv just nu, både privat och professionellt, tvekar jag inte en sekund på att fingrarna kommer att dansa över tangentbordet. Som blivande kommunikatör, på väg emot fulländning, kommer det handla mycket om kommunikationens förtrollande värld. Men också om en och annan matlagningssession på Lilla Essingen, om äventyr under Stockholms natthimmel, om gott vin, underbara människor, om FC Pancys fotbollstrolleri och om mig, en 27-årig mediastudent med en otrolig förkärlek till livets alla små njutningar. På återseende.

Inga kommentarer: