torsdag 2 oktober 2008

Haha vad tokigt det kan bli. Precis innan min vän Joakim (mr "shake it" i youtubeklippet ovan:) och jag avslutade vårt maratonmobilsamtal ikväll tipsade han om en rolig blogg http://failblog.org. Joakim tipsar ofta om trevliga saker och idag har han dessutom givit mig en invite till True Knowledge. True knowledge är en sajt som hjälper dig att hitta svar på allt mellan himmel och jord och där du som användare, precis som i Wikipedia, kan vara med att lägga till fakta och skapa innehåll. Hur högt Kaknästornet är hade tjänsten dock inget svar på.

Det har den nu! Den uppgiften har jag lagt in :-) ( Obs! konto krävs för att kunna accessa denna sida)

155 meter!

Nu tillbaka till det tokiga.. Googla failblog säger J och jag googlar på bländande engelska: faleblogg :-) Google hittar naturligtvis inte failblog utan undrar istället om jag inte menade:

Just de, fylleblogg, haha!

Inga kommentarer: