fredag 16 maj 2008

Pärlor på nätet

Har utökat min blogroll med sköna adresser här är ett par nyfunna pärlor och ett par gamla favoriter:

En timme om dagen

"Mitt namn är Judith och jag jobbar som "boss of marketing" på ett e-handelsföretag. (...) Jag skriver om e-commerce, adwords, marketing, affiliate, seo, viral marketing, blogging, participation, peer product reviews, mulit-channel selling, analytics mm. Kreativitet och humor! " - Intressant sajt med en stor portion humor!

WIFI kartan

"Hitta caféer och andra ställen i Sverige som har gratis trådlöst internet för sina gäster! "
Helt ny efterlängtad sajt! Du kan dessutom vara med att skapa innehåll genom att recensera fik.

Urban Lifestyle

"We study social media on a daily basis and identify opinion makers/trendsetters, consumer discussions and trends."
Kolla in min vän Jennifers presentation av marsrapporten Urban Life Style Report - New Media

Jaiku

Microblogging när det är som bäst.

Bisonblog

"På Bisonblog skriver jag om media, marknadsföring, sociala medier och internetutveckling. Jag bor i Stockholm och frilansar som redaktör, journalist och föreläsare. "
Fredrik Wass bjuder alltid på intressant läsning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för omnämnandet. Och: Detsamma! :)