torsdag 6 mars 2008

Ett hav av förnöjelser

Det blev inte mycket till "bambusande" idag trots en på förhand, till en i Norge alltför igenkännbar reklamaktris, redan utlovad roll. Inte mycket till bloggande heller. Jag är alldeles för intresserad av vad alla andra hängivna bloggare skriver i den ocean av intressanta bloggar som huserar på nätet. Dessutom är jag otroligt svag för det sociala livet vid sidan av internet.
Min tilltänkta kombinerade studie-, och nätfördjupningsdag förvandlas snabbt till powerwalking men N i den härliga vårsolen, lunch i Gallerian med en kär gammal vän, ett glas vin på Sturehof, shopping, en kaffe i baren på Royal Viking hotell och en videokväll med härliga N och H.

Nu har jag dock, som sedvanligt innan läggdags scannat av ett antal intressanta sidor inom media, marknadsföring, sociala medier och internetutveckling. Däribland:
bisonblog.se, Mindpark, och Fyra nyanser av brunt och så har jag pingat Twingly för första gången.

Och med inlägget Blogging och sociala medier bra för ditt sociala liv i åtanke kommer jag nu tryggt att slumra in.

Inga kommentarer: