måndag 31 mars 2008

Fler timmar på dygnet tack

Åter på byrån. Idag med sömnspruckna ögon och en hopplös vetdom om att den här veckan inte lämnar mycket till övers för att sova. Praktik nio-fem, tre servispass på Morfar Ginko, tre IKEA-påsar smutstvätt, en flytt till Björkhagen med allt som hör till (packning, städning, uppackning) ett reportage som skall skrivas om Beckholmen (med dead line igår...ajaj..) och fyra löprundor. Måste hinna träffa E me som har varit i djungeln på äventyr i en massa veckor, och H som turnerat med melodifestivalen i en evighet, och så vill jag verkligen gå på after work med klasskamraterna och på bar Gaysha på onsdag och så har jag lovat att kila inom Republik i veckan för att träffa mina x-kollegor. Sen skulle jag kunna tänka mig en dejt me med en vacker flicka.

Inga kommentarer: