tisdag 4 mars 2008

Förtjusande flöden

Wihii!!

Nu hänger allt snart ihop. Det jag spelar på I-tunes listas på mitt lastFM-konto som är knutet till denna blogg och till min Facebook. Min Facebookstatus och min och mina vänners twitterstatusflöde presenteras på bloggen. Bloggens innehåll återfinns på Facebook och alla feeds är nu omdirigerade att gå via mitt konto på Feedburner. Mitt del.icio.us-konto och dess taggar är knutna till bloggen liksom mitt Youtubekonto. Mina clippings på Newsgator ligger på Facebook och här på bloggen. Jag har börjat pinga nyligen.se, min MSN har fått en egen knapp på Facebook och min mobil är ansluten till Twitter.

Jag prenumererar till och med på min egna blogg via Newsgator ...haha...
Dessa underbara flöden.

Imorgon skall jag bekanta mig närmre med Bambuser, och vem vet kanske det slutar med att jag sänder en snutt online.

Inga kommentarer: