söndag 9 mars 2008

Helg

I fredags efter jobbet åkte A och jag hem till mig för att dricka vin, tre timmar senare efter x- antal glas Pinotage kom vi på den eminenta ideen att släpa fram min skivstång med tillhörande vikter. Det slutade inte alls bra. A tappade en av vikterna på foten. Jag tömde genast frysen på istärningspåsar och fick med hjälp av min stora svarta sjal till ett istärningsbandage med en diameter på 0,5meter. A hävdade bestämt, kvidande ifrån soffan, att foten måste vara krossad. När jag vaknade på lördagen hade A redan flugit till Umeå, på dejt, (med min mobil som assisterande väckarklocka i bagaget), någon större krosskada tvivlar jag på att det var. Pojkar, pojkar, pojkar.

I lördags var det födelsedag för Hanna med H och afterwork på Marie Levaue. Spybar, viplobbyn och Robyn.

Inga kommentarer: