fredag 28 mars 2008

På hemligt uppdrag

Idag har jag agerat undercover...

Undercover reklampraktikant

Jag och L har åkt runt på vitvarubutiker och luskat i vilken uppfattning återförsäljarna har om varumärket x.

- Vi börjar undercover sen får vi se om vi avslöjar oss, sa L innan vi gick in i butik 1.

L ställde en massa frågor, jag pillade på en massa maskiner och drömde om den dag jag får en egen tvättmaskin i lägenheten.

Sen kände jag mig extremt trovärdig som undercover när jag påpeka för L att vi absolut skulle överväga att köpa den tysta tvättmaskinen i miljöklass A.

Nu skall jag och jobba på Pappa Ray Ray, inte dricka något vin efteråt utan hem och sova så att jag är utvilad inför morgondagens nervkittlande slutspel. Direktutslagning. 1*18minuter för att krossa motståndet.

Inga kommentarer: